Hoe plaats ik een bestelling?
- Maak een keuze uit een of meerdere artikelen in de webshop. Houdt er rekening mee dat kleuren iets kunnen afwijken op de foto's.
- Wanneer u een artikel heeft uitgekozen klikt u op de juiste maat en druk op de button winkelwagen, waar u tevens uw bestelling kunt controleren.
- Daarna vult u uw gegevens in, heeft u reeds een account aangemaakt, kunt u daarmee inloggen.
- In het betaalmenu kunt u de betaalwijze kiezen en controleert u nogmaals de gegevens. Uw bestelling is pas geldig als u ook een bevestiging van uw bank heeft gehad.
- Na afronding van de betaling ontvangt u een email met de bevestiging van de bestelling.
-
LET OP ! onderhoudsproducten kunnen alleen in combinatie met schoenen besteld worden i.v.m. hoge verzendkosten.
Verzending is gratis in Nederland vanaf € 75,- onder de € 75,- rekenen wij een verzendbijdrage van € 3,95. Tevens leveren wij in gratis in Belgie, Duitsland, voor overige landen in Europa € 14,95
Een afwijkend afleveradres kunt u tijdens de bestelprocedure aangeven naast uw persoonlijke gegevens.
Wilt u naar een PostNL of DPD punt laten verzenden, maak dit kenbaar bij opmerkingen, Vul dan de volledige adresgegevens in is waar wij naar toe kunnen sturen. U ontvangt tevens een tracktrace code, zodat u de zending kunt vervolgen.
Wij versturen met PostNL en GLS, deze zullen het pakket bij u thuis aanbieden en anders afleveren bij het dichtstbijzijnd afhaalpunt. Indien u niet thuis bent zal de volgende dag het pakket opnieuw aangeboden worden.
Bestellingen geplaatst op werkdagen, wordt meestal de volgende dag al bezorgd. Let op,dit kan afhanklijk zijn van feestdagen en weersomstandigheden. Orders geplaatst op vrijdag na 17.00u en in het weekend worden maandags verwerkt.
Voor Belgie,Duitsland en de rest van Europa gelden 2-5 dagen levertijd!
Hoe kan ik een bestelling retourneren?